8.05.2009

zaman katmanlarında sıkışmak


Rüyadaydım...Rüyanın içindeki rüyada olduğum bir rüyadaydım...Yani , "şimdi" den "derin" e doğru iniyorum : rüya,rüyanın içindeki rüya,rüyanın içindeki rüyanın,,,,içindeki rüya......
Zaman katmanlarında öyle bir sıkıştım ki,en derindeki rüya öylesine korkunç ve kasvetli ki, uyanmak istiyorum.
Kendime şunu söylüyorum : Zaman'da biryerlerde sıkıştın..Uyanabilmek için öyle bir sıçrama yapmalısın ki,rüyamdaki rüyaya sıçrayabilsem yeter...Sadece rüya görmekse hiç dert değil...Ama yaprak yaprak mı deyim, ara ara mı, bilmiyorum zamanın labiretlerinde sancılı bir kayboluştayım.. Bilincim,kurtulmak için zamansal bir sıçrama yapmamı söylüyor

Çok zor oluyor ama,sonunda zamansal sıçramayı başarıyorum ve uyanabiliyorum...en dipteki rüyamda,duyduğum melodiyi kendime hatırlatmak istiyorum daha sonra....uyanabildiğimde o sersemlik halinde bunu not ediyorum...ve hala tam olarak uyanamamışım..

ama melodiyi bir daha asla hatırlayamıyorum

2008'in ortaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder