11.05.2009

balkan modası

.
modayla ilgim yok ama radikal'in arka sayfasındaki moda haberlerini okurum. Beyaz rusya'daki bu moda festivalinden gelen bu fotoğraftaki modacının,balkanlar yorumuna bayıldım. mankenlerin başlarındaki örtüler harika bir yorum...kışın,ben de başımı üçgen yün atkılarla bu şekilde sararım.arkası dönük mankeninki gibi yani...bende de balkan kanı olduğundan herhalde ,

modayla ilgili etiketi, eftal yüzünden ekledim çünkü bu ayın 5 inde gece sokakta karşılaştık...grafikten textil e geçeceğini söyledi. yapmasa iyi olur bence

moda sayfalarım onun için..

2 yorum:

  1. insanların kişisel menkıbelerini değiştirmeye çalışmasan iyi olur.herkes kendi yolunu kendi seçmelidir.sen sadece yol göstericiliği yapma hakkına sahipsin.

    YanıtlaSil
  2. " menkıbe " denecek efsanevi hayatlar yaşamıyoruz.
    zaten arkadaşımın isteği benim için saçmalık olsaydı onu düşünerek moda hakkında kafamı yormazdım.
    insanlar yaşamlarından kendileri sorumlu ve birinin yolunu değiştirme kudretine sahipse bir insan,onu da kimse engelleyemez ki.

    YanıtlaSil