30.06.2009

"duş" un duş' u; "am" ın am'ı; pilav'ın da" p" si




1. birşeylerin gizli anlamını çözebilmek için, o şeye bir süre bakmak, ve üzerine düşünmek gerekir...

2. Casas Ros'un teoremi: Almadovar Teoremi...çirkin bir şeydeki güzellik, ancak ona uzun bir süre baktıktan sonra gösterir kendini

iki önerme de ," zaman" ve "ilgi" kavramları dolayısıyla , aynı.

bu video ve videoya koyduğum ismin ne anlama geldiğini sordular bana..en yakın arkadaşlarım anlamadı..."

ZAMAN...blog okumak, magazin haberi okumayla karıştırılıyor...büyük yazarlar okunuyor yalnızca...bloglara, şöyle bir bakılıp geçiliyor... buna hiç bir şey diyemem.insan birinin yazdığı birşeyi okumaktansa, onun kendine iç çamaşırı almasını izlemeyi tercih eder.(*)
yakın arkadaşlarıma, yazıyı gösterip okutuyorum, ama , kitabımı yazması için ofisine yalvarmaya gittiğim editör havalarında şöyle bir gözden geçiriyor... bunu önce sinir bazucu, sonra da komik buluyorum...kendi oyun bahçemde özgürce dansetmenin tadını çıkarıyorum...( bu bir yalan )


ZAMAN ve İLGİ....."duş" un duş'u; "am" ın am'ı; pilav'ın da "p" si, bir delinin anısına hazırlanmış bir videodur....Marcel Duchamp'ın "Anemic" adlı videosuna bir gönderme...hem görüntü açısından bir yakınlık kurdum, hem de videonun adı, şifreli olarak , Duchamp


videoyu bul izle..bende var...sor iste...


(* ): "sleep" adlı 6 saatlik filmi için yapılan röportajda Andy Warhol'un sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder